lauantai 18. huhtikuuta 2015

Getting better

Baaaah!! 2 viikkoo taas vierähtänyt ilman yhtään postausta! Syykin sille kyllä on.. mä oon ollut ihan kauheessa flunssassa. Ensin Eikka nappas sellasen jostain ja ofkooors se tarttui myös minuun. Nenä tukossa, mutta vuotavana ei oo paljon huvittanut meikkailla. Muutenkin ollut veto aika pois. No mutta! Olo alkaakin olla jo pirteempi, vaikka nenä vähän vielä vuotaakin. Vois siis ensiviikon aikana vähän ryhdistäytyä. Kaivelin joku päivä sit laatikoista mun klipsipidennyssettejä. Yks setti on viimekesältä ja se on ihan megablondi. Toinen setti on siltä ajalta, kun mulla oli sellainen vaalea kupari,  toffeen sävyinen kuontalo. Kumpikaan ei yksistään mene nykyisen värin kanssa, mut keksinpä sekotella niitä päähän keskenään ja tadaa! Täydellinen väri! Nyt mulla on siis kesää varten hippitukkaan tarvikkeet. Ostin vielä eilen Glitteristä ihanan pääkoristeen tukan kaveriks. Näistä voisi vaikka kehitellä jonkun kivan lookin kuvattavaks...

Tämä nyt vain oli tämmönen ilmoitus, että en ole kadonnut mihinkään! Tänään mennään äitin ja E:n kans kaupungille pyörimään ja illalla viedään E ekan kerran uimaan, jännää! Viikonlopun jatkoja ja palaillaan ensiviikolla. :-)

Ps. Pahoittelen, jos löytyy pahoja typoja. Kirjottelin tän puhelimella sohvan nurkassa. :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti