lauantai 12. syyskuuta 2015

Meikkiähky!

No heipsan, täs taas viikko vierähti vähän liiankin nopeasti, eikä yhtään postausta ulkona... Kameraan on kyllä kertynyt jonkin verran jos minkäkin laista materiaalia, joten postauksia ois kyllä jonossa useampi kappale. Mutta jos sellainen ylipäänsä on edes mahdollista saada, mulle tuli ihan totaalinen meikkiähky! Tiedättekö sellaisen ihan superinspiroituneen mielentilan, kun on tosi innoissaan ja motivoitunut ja sit sattuu siihen samaan saumaan vielä kaikkea uutta, jolla inspistä toteuttaa? Posti toi mulle viimeviikolla sen UD:n Electric-paletin, sitä ennen tais samana päivänä lähetti tuoda mulle Lumenelta kasan Natural Coden tuotteita testiin. Näiden lisäks sain vielä Nucode Miracle Makeup Blendereita (meikkimunia) pari kipaletta kokeiltavaksi. HUHHUH, niin paljon ihanaa kivaa viikon sisään, että meinasin haljeta. Uusien tuotteiden päälle olin vielä aatellut osallistua Instassa September Make up Challengeen. Ai niin, sit mulla on vielä pari meikki/maskeerausaiheista vapaaehtoistyö-henkistä prokkista, joissa lupasin autella, kun nyt äitiyslomalla on aikaa.... (Tää kuvituskuva on muuten viime syksyltä ihan viimeisiä isompia projekteja, jossa olin ennen äitiysloman alkua mukana. Emmin "Kukkaisnaiset"-kuvaprokkis, aivan huikeeta settiä. Käykää kattoo kaikki kuvat TÄÄLTÄ!)

Kuva: Emmi Virtanen // Meikki: Anni Jää // Hiukset: Maiju Qju // Kukkakauluri: Kukkakauppa Ruusupuu

Onko ihmekään, jos rupes vähän tulee meikkihommat silmistä ja korvista ja kaikista ruumiinaukoista? :-D Alko tulla vähän suorituksen makua tähän hommaan ja se ei ikinä ole kovin tuottoisaa ja inspiroivaa. Nytkin mun piti oikeestaan mennä naperon kanssa yhtäaikaa päiväunille, mutta ajattelin kuitenkin tulla naputtamaan pari postausta ajastuksella. Saan jonoa vähän purettua ja teille jotain luettavaa. Electricistä on siis tuloillaan postaus, samoin poimin Natural Coden tuotteista suosikit, jotka haluan teille esitellä. Nucoden meikkimunat on myös tulossa tuutista! (HUOMHUOM, tähän asti pääsin, kunnes lapsi heräs.. JEEJEE) No nii, no. Pointtina oli se, että asiaa on tulossa, stay tuned! ;-) Nauttikaa auringosta. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti