tiistai 1. syyskuuta 2015

Urban Decay Electric

Oho. Minä vahingossa Urban Decayn Electric-paletin.



Koska UD:ta ei ole täällä Jyväskylän Sokoksessa saatavilla, tilasin paletin verkkokaupasta. Hintaa tällä oli kohtuulliset 46,90€, mikä on vähemmän (!) kuin esim. näytti olevan Feelunique.comissa. Loistavaa! Postikulujakaan ei tullut, kun tilasi tuotteen pakettiautomaattiin. Sormet on nyt kovasti ristissä, että tää saapuu mulle ennen viikonloppua! En malttas oottaaaaaa!! Ainakin toimitusajaksi oli merkattu 1-3 arkipäivää... ja nyt on vasta tiistai. Tule Electric, tule!

Joko te ootte ostaneet jotain Urban Decayta Sokkarin valikoimasta?




4 kommenttia:

  1. En ole ostanut, Smokyä odottelen. Tätä olen vähän miettinyt, saammeko nähdä tällä tehtyjä meikkejä :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo.. mä ehkä TARVIIN myös sen smokyn. :-D
      Ja toki tulee tällä tehtyä meikkiä ihan sillä sekunnilla, kun vaan käsiini saan! Toivottavasti saan tän jo ennen viikonloppua, muuten tulee pitkä viikonloppu...

      Poista
  2. Ostin naked basics-paletin.
    Sen myötä tutustumaan UD:n paremmin.. ihanaa kun tuotteet nyt helposti saatavilla kotimaasta :)

    kiitos kivasta blogista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo vielä raaskinut ostaa YHTÄÄN nakua, koska mulla on jo niin paljon kaikkia eri sävyisiä ruskeita ja nudeja.. Ehkä sen Naked Smokyn sitten joudun ostaa, kun tulee Sokkarille. :-)

      Kiitos itsellesi, kun olet eksynyt lukemaan! <3

      Poista