maanantai 12. joulukuuta 2016

Päivän meikki - Fatale

Ihan basic maanantainaama. Ei vaa, vapaapäivä ja pitkästä aikaa inspis ja mahdollisuus maalailla naamaa. Inspistä kaivelin taas Instagramista @milk1422 facechartista. Mites teidän maanantai?





Meikissä käytin:
IHO
// Lumene Invisible Illumination Instant Glow Beauty Serum*
// Maybelline Fit Me Concealer - 15 Fair
// Nyx Cosmetics HD Finishing Powder*
// IsaDora Face Sculptor - Nude
// Nyx Cosmetics Strobe of Genius-paletti*

KULMAT & SILMÄT
// Lumene Blueberry Eyebrow pencil - 2 harmaanruskea
// Urban Decay Naked Ultimate Basics*
// Nyx Cosmetics Jumbo Eye Pencil - Black Bean
// Urban Decay Electric-paletti
// Nyx Cosmetics Crystal Liquid Liner - Crystal Gun Metal*
// Lumene True Mystic Curl-mascara*
// Nyx Cosmetics Wicked Lashes - Fatale*

HUULET
// Nyx Cosmetics Jumbo Eye Pencil - Black Bean
// Maybelline Vivid Matte Liquid - Berry Boost*

*Tähdellä merkityt tuotteet saatu pr-näytteinä blogin kautta!

2 kommenttia:

  1. Voi että on lumoavan kaunis! Oikein harmittaa että LivBoxissa tuli tämä Lumenen tippajuttu mutta enhän mä osaa käyttää tai ikinä en saisi näin ihanaa ihoa kuin sulla. Todella inspiroiva ja kaunis, onko sun silmät noin vihräet vai oletko muokannut värejä? Siis mä jään ihan tuijottamaan kun on niin upea meikki <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♡
      Tässä on mulla se meikkivoide Lumenen uutuuksista, Livboxissa oli kaiketi hehkutuote? Mä oon nyt ihan tietoisesti ottanut mahdollisimman ohuen meikkivoiteen ja vain silmänaluset tms tarvittavat kohdat laittanut peitevoiteella. :-)
      Ja silmät on photaroitu. :-D

      Poista