torstai 5. lokakuuta 2017

Most Wanted - Upeat irtoripset Eylurelta





Well helloo there?! Mä en ole mikään irtoripsi-ihminen. En ole ollut enkä varmaan tule koskaan olemaan. Niiden käyttö on mulle spessua eikä todellakaan jokapäiväistä tai edes -viikkoista. Lisäksi jotenkin viihdyn vähemmissäkin ripsissä.  Mutta silti mulla on useampi pari irtoripsiä. Tykkään niitä aina välillä laittaa Päivän Meikkeihin, hyvin satunnaisesti käytän töissä ja silloin tällöin laitan bilemeikin kruunuksi. En ole vielä löytänyt THE ripsiparia, mutta nämä menevät aika lähelle sitä: Eylure Most Wanted I <3 This. NIIN MIELETTÖMÄT. Erityisesti olen ihastunut tuohon ohennettuun "minkkimäiseen" karvaan. Nappasin nämä Sokokselta heräteostoksena, kun näyttivät niin upealta. Eylurelta on tullut tällainen Most Wanted-sarja, jossa oli muitakin upeita ripsiä. Hintaa Sokoksella oli noin 10€, mutta eilen siellä käydessäni näitä ei osunut enää silmiin (HEH). Jotain näitä Most Wanted-ripsiä oli kuitenkin esimerkiksi oletkaunis.fi -verkkokaupassa myynnissä 7,90€ hintaan. Että ei mulla tänään tämän kummempaa, halusinpa vain näyttää tämän kauniin ripsiparin teille. :-) Ainoa miinus näille tulee paksusta ripsinauhasta, mikä kylläkin taitaa olla aika yleinen tämän tyyppisissä ripsissä.


Tuleeko teidän käytettyä irtoripsiä vai onko ripsiväri riittävä?

2 kommenttia:

  1. Onpas upeat ripset! :O Voisin periaatteessa testata noita, mutta inhoan irtoripsien asettamista ja mulla aina meinaa sotkeutua silmämeikki, kun taistelen ripsiä paikoilleen. Näin harjoituksesta huolimatta. Tykkään käyttää silloin tällöin Ardellin osittaisia irtoripsiä.

    VastaaPoista