tiistai 31. lokakuuta 2017

Päivän Meikki - Modern Renaissance

Mä sitten ostin sen. Yksi lasi viiniä ja toinen kuoharia Kauppakeskus Sepän kutsuvierasavajaisissa löysenti kukkaronnyörejä sen verran, että Kicksiin astellessani ostopäätöksen tekemiseen meni ehkä 0,7 sekuntia. :-D Ja nyt siis puhun Anastasian Modern Renaissance-luomiväripaletista. Tämä paletti on paletti, josta olen lukenut ehkä eniten hehkutusta koskaan. Mutta mä en tähän väliin tämän enempää avaa fiiliksiä paletista, vaan kurkkaa tänne torstaina, kun kirjoittelen arviota ja swatchailen sävyt teille! Tänään tarjoan Päivän Meikin MR-paletilla ja se on aika kiva meikki mun mielestä! Pikkujoulumeninkiin menis hyvin tai muuten vaan iltameinoihin. Miksei päivämeikkinäkin, jos tykkää näyttävästä. Mutta löpinät sikseen ja tässä meikki:






Ai niin! Mä leikkasin tommosen otsatukankin hetken mielijohteesta. :-D Mitäs tykkäätte? Entä meikistä?

Meikissä käytin:
-Maybelline Master Prime Illuminating Primer*
-Lumene Nordic Nude Natural Glow foundation sävy 3 Nude
-Maybelline Instant Anti-age The Eraser Eye peitevoide sävy Light*
-NYX Strobe of Genius Holographic Stick*
-NYX HD Finishing Powder
-IsaDora Face Sculptor palette sävy Nude
-Lumene Nordic Nude poskipuna sävy 3*
-NYX Strobe of Genius Illuminating palette*
-Anastasia Dip Brow Pomade sävy Dark Brown
-Maybelline Brow Precise Fiber Filler sävy Medium Brown*
-Anastasia Modern Renaissance luomiväripaletti
-Oriflame The ONE Styling Kajal musta*
-NYX Epic Ink Liner rajaustussi*
-Lumene Nordic Noir Deep Impact Mascara*
-Oriflame The ONE Colour Unlimited Lipstick sävy Nonstop Nude*

*Tähdellä merkityt tuotteet saatu blogin kautta!

6 kommenttia:

  1. Mä katoin jo tätä sun Instasta, että HUH nyt on ihan jäätävän kaunis meikki! Sopii sulle tosi hyvin <3

    VastaaPoista
  2. Superkaunis meikki joka saisi himoamaan palettia jos en sitä jo omistaisi ;) otsis sopii sulle hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nyt vaan jo kaduttaa leikkaus. Oon niin tämmönen aina 😂

      Poista
  3. Olet kadehdittavan taitava meikkaaja ja niin kaunis ja söpö yhtä aikaa aina,en kestä!��

    VastaaPoista